Big Boys -luvut on asetettu avaamaan ilahduttavan näyttelyn luonteen

Big Boys Toys järjestää kuluvan vuoden näyttelyn, jota pidetään alueen parhaimpana näyttelynä vuonna 2015 ja näyttelyssä parhaista palveluista ja tuotteista sekä live-aktiviteeteista ja esittelystä, joka kiinnittää huomiota Miesten kuluttajat, joilla on suuri luontoarvo. Siellä he löytävät poikien leluja. Näyttelyn tilaisuuteen osallistuu yli kuusikymmentä tuhatta kävijää, jotka saavat tilaisuuden katsella sata näytteilleasettajaa, jotka näyttävät tuotteitaan seitsemällä alueella, kuten ilmailu, digitaalinen, merellinen, elämäntapa, off road, drive, ride ja Joka koostuu myös kolmesta uudesta tyypistä, jotka ovat seikkailua, muotia ja kuntoa.

Ohjelmia voidaan järjestää kampanjan toteuttamiseksi näyttelyn yleisten strategioiden ja tavoitteiden mukaisesti. Suunnittelu tehdään mediakumppanuuden toteuttamiseksi. Pyrkimys alueellisen, paikallisen ja kansainvälisen kampanjan toteuttamiseen integroituun luontoon sponsoreiden kohdentamiseksi, kuluttajille ja näytteilleasettajille, mukaan lukien kanavat printista, televisiosta, ulkoilusta, radiosta, verkosta, PR: sta ja BTL: stä. Markkinoiden toteuttamisen strategioita toteutetaan kampanjoinnilla eri valituille tiedotusvälineille. Järjestely järjestetään sponsoreiden tapaamiselle markkinointituotteilla ja laajentamalla markkinointinäyttelyn tueksi. Myös markkinointiselvitysten laatiminen näyttelystä tehdään.

Paljon toivottua näyttelyä Big Boys -elokuvia, jotka näyttävät elämäntavoilta, on tarkoitus aloittaa Abu Dhabin kansallisessa messukeskuksessa 16. maaliskuuta 2011 – 19. maaliskuuta 2011, tarkoituksena laajentaa näyttelytiloja ja ottaa enemmän päiviä kattamaan uudenlaisia ​​vyöhykkeitä ja ominaisuuksia Joka kattaa pelit pojille.

Viimeinen esitys, joka pidettiin Abu Dhabissa vuonna 2009, joka kattoi seitsemäntoista tuhannen sadan sadan metrin, saivat ylivoimaisen vastaanoton sadalta miljoonilta vaikutelmilta tiedotusvälineiltä ja Hänen korkeutensa pääsihteeri Sheikh Mansour Bin Zaved Al Nahyanilta, UAE: n varapääministeriltä ja muilta tahoilta Näyttelyssä oli läsnä arvokkaita ja VIP-henkilöitä.

Näyttelyyn osallistumisen edellyttämä taito on 2-5 vuoden kokemus integroidun markkinoinnin alalla. Viraston tausta on myönteinen asia. Suositellaan arabian kielen fluency. Uusien markkinointitekniikoiden hyödyntäminen sosiaalisen markkinoinnin, Twitterin, Face-kirjan ja Blogien foorumeilla hyödynnetään. Yksityiskohdat vuoden 2009 Abu Dhabi -näyttelystä voidaan tarkastella verkkosivustolta Big Boys -tuotteiden tai poikien lelujen nimissä.